1400-11-27 10:40
1642
2
78668

گلستان ما 10 ساله شد/ گلستان ما در مسیر جهاد تبیینی

گلستان ما جایگاه خود را در تبیین مسائل مختلف استان در حوزه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و غیره پیدا کرده است و در مسیر گفتمان رهبر انقلاب اسلامی و جهاد تبیینی در چله انقلاب عمل می کند.

به گزارش گلستان ما؛ ۱۰ سال پیش در چنین روزی در حالی که رسانه ها از فضای مطالبه گری خارج شده بودند و از آنها به عنوان «رسانه های دولتی» و «روابط عمومی ادارات» یاد می شد گلستان ما پا به عرصه خطیر اطلاع رسانی نهاد.

رویکرد این رسانه انقلابی مطالبه گری و خدمت صادقانه بود و از این رو حرف های تازه ای از درد و دل های مردم که جایی در صفحات گزارش مسئولان نداشت بیان کرد و این مسئله گرچه در ابتدای راه به مذاق مسئولان خوش نیامد و با مقاومت هایی  رو به رو شد اما رفته رفته دستگاه های اجرایی هم متوجه شدند که اگر می خواهند مشارکت های مردمی را در کنار فعالیت های سازمانی خود داشته باشند باید به خواسته های مردم که از طریق رسانه های مردمی چون گلستان ما مطرح می شود توجه کنند.

این رویکرد جدید باعث تغییر رویکرد در نگاه مدیران شد و امروز گلستان ما جایگاه خود را در تبیین مسائل مختلف استان در حوزه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و غیره پیدا کرده است و در  مسیر گفتمان رهبر انقلاب اسلامی و جهاد تبیینی در چله انقلاب عمل می کند.

در این سالها گلستان ما منتظر تصمیمات مسئولان برای حل مشکلات نشده و آتش به اختیار در بحران ها در کنار مردم ایستاده و راه را به مسئولان با نشست های کارشناسانه و گزارش های مختلف نشان داده است.

این رسانه در گام دوم انقلاب اسلامی در تلاش است که بتواند در مسیر آرمان های بلند انقلاب قدم بردارد و از دل تهدیدات مجازی دشمنان برای نظام مقدس جمهوری اسلامی فرصت سازی کند.

همچنین گلستان ما با رویکرد مطالبه گری و بیان صادقانه اخبار و تحلیل های درست از وضع موجود تلاش می کند که مسیر جهاد خدمت مسئولان فراهم شود و با شجاعت در مسیر فساد ستیزی و گسترش عدالت اجتماعی گام بر می دارد و به رسالت اصلی خود عمل خواهد کرد.

 انتهای پیام/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.